#9 Flesz! - Czyli kwestie ważne i te mniej.

Zaczynajmy: 



#1 Zapowiedź Marvel Heroes Omega.



Posiadacze konsol PlayStation 4 i Xbox One mogą zaczyąć się cieszyć bo już tej wiosny będą mogli wcielić się w swojego ulubionego superbohatera z uniwersum Marvela od Avengersów, przez Fantastyczna Czwórkę po Strażników Galaktyki i wielu więcej. Naszym zadaniem standardowo będzie walczyć przeciwko wielkim złym ze świata Marvela jak chociażby Loki czy Doctor Doom. Gra będzie darmowym MMO wpisującym się w gatunek hack'and'slash. Na premierę mamy otrzymać 38 z 61 dostępnych bohaterów, a z czasem twórcy będą udostępniać coraz to nowych. 


Dostaliśmy też zwiastun: 
https://youtu.be/AXjmJ1-LPp0

#2 Project Scorpio oficjalnie zapowiedziany.



Od dłuższego już czasu Microsoft karmił nas obietnicami dotyczącymi swojej nowej konsoli. Teraz możemy naprawdę ocenić czy otoczka "najpotężniejszej konsoli w historii" jest prawdziwa. 

O konkretniej specyfikacji opowie wam redaktor serwisu Digital Foundry:
https://youtu.be/RE2hNrq1Zxs

Generalnie to nowa konsola Microsoftu faktycznie będzie potężna, ale na pewno nie będzie to wielki krok milowy dla branży. Faktycznie przerasta on konkurencyjne konsole pod każdym aspektem i jego przyszli posiadacze będą mogli powiedzieć o prawdziwym graniu w pełnym 4K.

Porównanie techniczne Project Scorpio z Xbox One i PlayStation 4 PRO:

Skoro kwestia obronienia wspomnianego wyżej tytułu najpotężniejszej konsoli w historii jest już faktem to teraz przed Microsoftem stanie najtrudniejsze zadanie. Twórcy muszą "sprzedać" graczom ich własną fascynację swoim nowym tworem i przekonać nas, że warto w niego zainwestować.

Twórcy swoją konsolą zachwycają się w tym filmiku: 
https://youtu.be/F1dRgWpGePs

#3 NVIDIA Titan Xp zapowiedziana.


Ostatnio wyraźnie jest moda na to, że wszystko musi być NAJPOTĘŻNIEJSZE. Fakt, nowa karta graficzna Nividii jest bardzo mocna:
  • Architektura GPU: Pascal
  • Bufor ramki: 12 GB G5X
  • Szybkość pamięci: 11.4 Gbps
  • Szerokość interfejsu pamięci: 384-bitowy
  • Przepustowość pamięci (GB/s): 547.7 GB/s
  • Częstotliwość podwyższona: 1582 MHz
  • Liczba rdzeni NVIDIA CUDA: 3840

    Dokładny opis od producenta tutaj.
Wszystko fajnie tylko problemem jest jej kosmiczny koszt który wynosi skromne 5999 zł. 


#4 Mass Effect Andromeda po lekkim liftingu patcha 1.05. 



Jak pisałem w mojej recenzji. Jednym z poważniejszych zarzutów wykorzystywanych przeciwko Mass Effect Andromeda są animacje twarzy postaci w grze. Twórcy po fali negatywnych opinii zaczęli zajmować się odpracowywaniem zaufania graczy, poczynając od wydania patcha 1.05, który jak podają twórcy zmienia sporo: 
  • Dodano możliwość pominięcia sekwencji autopilota na mapie galaktyki;
  • Zwiększono limit liczby przedmiotów znajdujących się w ekwipunku;
  • Ulepszono zachowanie gałek ocznych u ludzi i reprezentantów rasy asari;
  • Obniżono ceny kluczy deszyfrujących i zwiększono ich dostępność u handlarzy;
  • Usprawniono synchronizację ruchu warg i animacje twarzy w trakcie dialogów;
  • Poprawiono ruchy bohatera/ki w trakcie biegu zygzakiem;
  • Poprawiono system matchmakingu;
  • Udoskonalono rozmieszczenie samouczka;
  • Zmiany w balansie w trybie dla pojedynczego gracza: skrzynki z amunicją, pancerz, broń, Nomad, profile, ataki, system rozwoju postaci;
  • Zmiany w balansie w trybie multiplayer: uzbrojenie, krycie się za osłonami, przeciwnicy;
  • Poprawiono logikę, czas i ciągłość w relacjach pomiędzy postaciami i w wątkach fabularnych;
  • Poprawiono błędy związane z przenikaniem obiektów;
  • Poprawiono błędy związane z nieprawidłowym odtwarzaniem kwestii dialogowych i soundtracku;
  • Poprawiono błąd związany z nieprawidłowym aktywowaniem dyskusji pomiędzy członkami oddziału;
  • Poprawiono błąd powodujący, że gracz tracił dostęp do Interfejsu Konsoli Porzuconych po kilku próbach złamania szyfru;
  • Poprawiono błąd związany z brakiem możliwości odbycia szybkiej podróży po rekrutacji Dracka, dopóki gracz nie wczytał stanu rozgrywki;
  • Poprawiono błąd blokujący postać gracza rozpoczynającą Szarżę Biotyczną;
  • Poprawiono błędy związane z niektórymi jaskiniami;
  • Poprawiono błędy związane z niewłaściwym funkcjonowaniem interaktywnych elementów w trybie multiplayer;
  • Wprowadzono poprawki związane ze streamingiem i stabilnością gry.
Gracze niezwłocznie pośpieszyli sprawdzić efekty obiecanych poprawek, a efekty tego widoczne są na tych filmikach: 

https://youtu.be/P9uYSGjam6A
https://youtu.be/kmieLCK_41s
https://youtu.be/hN-lsFWEtXw

#5 Naruto to Boruto: Shinobi Striker zapowiedziane.

Japońska firma Bandai Namco Games zapowiedziała ostatnio, że w najbliższym czasie wyda dwie produkcje. Pierwsza z nich to  Naruto: Ultimate Ninja Storm Trilogy czyli cała trylogia dosyć popularnych bijatyk wraz z dlc na jednej płytce. Druga jest zdecydowanie bardziej interesująca. 
Naruto to Boruto: Shinobi Striker będącą sieciową grą bitewną dla 8 graczy jednocześnie, gdzie będziemy walczyć ze sobą w 4 osobowych drużynach ninja. Na razie nie wiadomo dokładnie na jakie platformy gry zostaną wydane. Nie znamy również dokładnej daty premiery.

Zwiastun Naruto to Boruto: Shinobi Striker:
https://youtu.be/jzHWrexWwvs



Pozdrawiam
Szkral

Komentarze