Zaczynajmy:
#1 Zapowiedź Marvel Heroes Omega.
Posiadacze konsol PlayStation 4 i Xbox One mogą zaczyąć się cieszyć bo już tej wiosny będą mogli wcielić się w swojego ulubionego superbohatera z uniwersum Marvela od Avengersów, przez Fantastyczna Czwórkę po Strażników Galaktyki i wielu więcej. Naszym zadaniem standardowo będzie walczyć przeciwko wielkim złym ze świata Marvela jak chociażby Loki czy Doctor Doom. Gra będzie darmowym MMO wpisującym się w gatunek hack'and'slash. Na premierę mamy otrzymać 38 z 61 dostępnych bohaterów, a z czasem twórcy będą udostępniać coraz to nowych.
Dostaliśmy też zwiastun:
https://youtu.be/AXjmJ1-LPp0
https://youtu.be/AXjmJ1-LPp0
#2 Project Scorpio oficjalnie zapowiedziany.
Od dłuższego już czasu Microsoft karmił nas obietnicami dotyczącymi swojej nowej konsoli. Teraz możemy naprawdę ocenić czy otoczka "najpotężniejszej konsoli w historii" jest prawdziwa.
O konkretniej specyfikacji opowie wam redaktor serwisu Digital Foundry:
https://youtu.be/RE2hNrq1Zxs
Generalnie to nowa konsola Microsoftu faktycznie będzie potężna, ale na pewno nie będzie to wielki krok milowy dla branży. Faktycznie przerasta on konkurencyjne konsole pod każdym aspektem i jego przyszli posiadacze będą mogli powiedzieć o prawdziwym graniu w pełnym 4K.
Porównanie techniczne Project Scorpio z Xbox One i PlayStation 4 PRO:
Skoro kwestia obronienia wspomnianego wyżej tytułu najpotężniejszej konsoli w historii jest już faktem to teraz przed Microsoftem stanie najtrudniejsze zadanie. Twórcy muszą "sprzedać" graczom ich własną fascynację swoim nowym tworem i przekonać nas, że warto w niego zainwestować.
Twórcy swoją konsolą zachwycają się w tym filmiku:
https://youtu.be/F1dRgWpGePs
#3 NVIDIA Titan Xp zapowiedziana.
Ostatnio wyraźnie jest moda na to, że wszystko musi być NAJPOTĘŻNIEJSZE. Fakt, nowa karta graficzna Nividii jest bardzo mocna:
- Architektura GPU: Pascal
- Bufor ramki: 12 GB G5X
- Szybkość pamięci: 11.4 Gbps
- Szerokość interfejsu pamięci: 384-bitowy
- Przepustowość pamięci (GB/s): 547.7 GB/s
- Częstotliwość podwyższona: 1582 MHz
- Liczba rdzeni NVIDIA CUDA: 3840Dokładny opis od producenta tutaj.
Wszystko fajnie tylko problemem jest jej kosmiczny koszt który wynosi skromne 5999 zł.
#4 Mass Effect Andromeda po lekkim liftingu patcha 1.05.
Jak pisałem w mojej recenzji. Jednym z poważniejszych zarzutów wykorzystywanych przeciwko Mass Effect Andromeda są animacje twarzy postaci w grze. Twórcy po fali negatywnych opinii zaczęli zajmować się odpracowywaniem zaufania graczy, poczynając od wydania patcha 1.05, który jak podają twórcy zmienia sporo:
- Dodano możliwość pominięcia sekwencji autopilota na mapie galaktyki;
- Zwiększono limit liczby przedmiotów znajdujących się w ekwipunku;
- Ulepszono zachowanie gałek ocznych u ludzi i reprezentantów rasy asari;
- Obniżono ceny kluczy deszyfrujących i zwiększono ich dostępność u handlarzy;
- Usprawniono synchronizację ruchu warg i animacje twarzy w trakcie dialogów;
- Poprawiono ruchy bohatera/ki w trakcie biegu zygzakiem;
- Poprawiono system matchmakingu;
- Udoskonalono rozmieszczenie samouczka;
- Zmiany w balansie w trybie dla pojedynczego gracza: skrzynki z amunicją, pancerz, broń, Nomad, profile, ataki, system rozwoju postaci;
- Zmiany w balansie w trybie multiplayer: uzbrojenie, krycie się za osłonami, przeciwnicy;
- Poprawiono logikę, czas i ciągłość w relacjach pomiędzy postaciami i w wątkach fabularnych;
- Poprawiono błędy związane z przenikaniem obiektów;
- Poprawiono błędy związane z nieprawidłowym odtwarzaniem kwestii dialogowych i soundtracku;
- Poprawiono błąd związany z nieprawidłowym aktywowaniem dyskusji pomiędzy członkami oddziału;
- Poprawiono błąd powodujący, że gracz tracił dostęp do Interfejsu Konsoli Porzuconych po kilku próbach złamania szyfru;
- Poprawiono błąd związany z brakiem możliwości odbycia szybkiej podróży po rekrutacji Dracka, dopóki gracz nie wczytał stanu rozgrywki;
- Poprawiono błąd blokujący postać gracza rozpoczynającą Szarżę Biotyczną;
- Poprawiono błędy związane z niektórymi jaskiniami;
- Poprawiono błędy związane z niewłaściwym funkcjonowaniem interaktywnych elementów w trybie multiplayer;
- Wprowadzono poprawki związane ze streamingiem i stabilnością gry.
Gracze niezwłocznie pośpieszyli sprawdzić efekty obiecanych poprawek, a efekty tego widoczne są na tych filmikach:
https://youtu.be/P9uYSGjam6A
https://youtu.be/kmieLCK_41s
https://youtu.be/hN-lsFWEtXw
#5 Naruto to Boruto: Shinobi Striker zapowiedziane.
Japońska firma Bandai Namco Games zapowiedziała ostatnio, że w najbliższym czasie wyda dwie produkcje. Pierwsza z nich to Naruto: Ultimate Ninja Storm Trilogy czyli cała trylogia dosyć popularnych bijatyk wraz z dlc na jednej płytce. Druga jest zdecydowanie bardziej interesująca.
Naruto to Boruto: Shinobi Striker będącą sieciową grą bitewną dla 8 graczy jednocześnie, gdzie będziemy walczyć ze sobą w 4 osobowych drużynach ninja. Na razie nie wiadomo dokładnie na jakie platformy gry zostaną wydane. Nie znamy również dokładnej daty premiery.
Zwiastun Naruto to Boruto: Shinobi Striker:
https://youtu.be/jzHWrexWwvs
Komentarze
Prześlij komentarz